Новий розділ «Етика взаємодії у періоди стресу» у «Довіднику безбар’єрності»

  • 238

Новий розділ «Етика взаємодії у періоди стресу» у «Довіднику безбар’єрності» може знадобитися керівникам різних структур.

«Керівник відіграє значну роль у підтримці психічного здоров’я своїх співробітників, особливо якщо хтось із них переживає тривожні стани чи стрес», – зазначають у «Довіднику безбар’єрності».

Як може допомогти керівник:

- заохочувати співробітників до самодопомоги та колективного піклування;

- бути прикладом – не працювати понаднормово, проявляти доброту, бути відкритими;

- зустрічатися для обговорення труднощів, проблем та шляхів їх вирішення;

- впевнитися, що співробітники мають перерви та знаходять час для спілкування з сім’єю та друзями;

- роздрукувати та розмістити на робочих місцях інформацію про сервіси підтримки психічного здоров’я;

- бути особливо уважними до співробітників, яких можуть дискримінувати, та які потребують додаткової підтримки;

- проводити політику відчинених дверей – сприяти тому, щоб співробітники вільно говорили про власні проблеми з вами та своїми колегами;

- активно вирішувати конфлікти: наголошувати на важливості дружнього середовища, доброті та емпатії – до себе та інших членів команди.

Ці ж поради актуальні і при взаємодії з волонтерами – піклуючись про інших, вони теж потребують підтримки.

Довідково.

«Довідник безбар'єрності» – ініціатива і флагманський проєкт першої леді України Олени Зеленської.