ГУ ДПС України в Харківській області інформує
Руслан Кравченко: У питаннях реформування податкового адміністрування маємо надійну підтримку експертів МВФ
Про реформування податкової системи, зокрема, податкового адміністрування говорили під час зустрічі Голова ДПС Руслан Кравченко та представники місії МВФ на чолі з Гевіном Греєм.
«Це постійна ефективна комунікація між нашими інституціями в межах виконання зобов’язань, взятих Українською Стороною згідно з Листом про наміри Уряду України та Національного банку України до Міжнародного валютного фонду», – зазначив Руслан Кравченко.
Зустріч відбулась у контексті 8-го перегляду програми в рамках Механізму розширеного фінансування.
Як відзначив Голова ДПС, з початку року це не перша зустріч з колегами з МВФ. Окрім участі у місіях МВФ з ключових питань реформування податкового адміністрування, ДПС має надійну підтримку експертів МВФ та отримує технічну допомогу з трьох напрямів, які також є маяками МВФ для ДПС:
- модернізація податкового аудиту,
- впровадження системи управління податковими ризиками,
- підтримка управління реформами.
Реформування податкового адміністрування здійснюється ДПС відповідно до двох ключових документів: Меморандуму з МВФ про економічну та фінансову політику та Національної стратегії доходів України до 2030 року.
Руслан Кравченко поінформував представників місії МВФ, що вже ДПС робить для трансформації підходів до адміністрування та управління змінами. Увага, зокрема, була зосереджена на конкретних напрямах, де необхідна особливо посилена підтримка. Також сторони обговорили стан виконання ДПС маяків МВФ.
У фокусі уваги були й питання комплаєнсу, а саме: розширення моделі CRM – від експерименту до повноцінної системи, інтегрованої у роботу всієї ДПС, у тому числі територіальних органів.
Сфера доброчесності. Створюється нова модель оцінки довіри до служби спільно з фінськими колегами – на основі опитувань та аналізу їх результатів. Також ДПС працює з ними над структуруванням етичної моделі служби – розробкою Кодексу доброчесності.
«Співпраця з МВФ, як завжди, залишається надзвичайно продуктивною. Ми підтримуємо та впроваджуємо вже надані експертами МВФ рекомендації та продовжуємо спільно трансформувати Службу», – наголосив Руслан Кравченко.
Скасування реєстрації ПРРО
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що для скасування реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) необхідно подати Заяву про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (ідентифікатор форми J/F1316605) з позначкою «Скасування реєстрації».
Така заява подається за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків засобами Електронного кабінету чи засобами телекомунікацій.
Також скасувати реєстрацію ПРРО можна на підставі Повідомлення про виявлення несправностей програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 2-ПРРО (ідентифікатор форми J/F1316701) з позначками «несправність» або «крадіжка пристрою чи компрометація ключа» шляхом виключення його з реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій та закриття фіскального номера, який не підлягає використанню надалі.
В окремих випадках реєстрація ПРРО скасовується автоматично фіскальним сервером.