Комунікаційна кампанія «Ти як?» - один із ключових «пазлів» Всеукраїнської програми ментального здоров'я

  • 206

Комунікаційна кампанія «Ти як?» є одним із ключових «пазлів» Всеукраїнської програми ментального здоров'я, яка впроваджується в Україні за ініціативою першої леді Олени Зеленської. 

У межах кампанії розповідається, як боротися з нав’язливими думками.  

Перше, що ми робимо — намагаємося відволіктися. Але це як «не думай про слона»: що більше відганяєш від себе нав’язливу думку, то більше вона виснажує. Тож коли відчуваєте, що провалюєтеся, спробуйте прості кроки: 

- не ігноруйте нав’язливу думку, навпаки зосередьтеся на ній; 
- подумки опишіть свою думку, надайте їй змісту; 
- поверніть всю увагу назад на ту справу, якою займалися. 

Нав’язливі думки заважають, а інколи навіть лякають. Вони з’являються через невпинну тривогу, тож важливо боротися з цим станом комплексно, щоб відчути полегшення. 

Комунікаційна кампанія «Ти як?» реалізується за підтримки проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує організація Пакт. Сприяння у виготовленні та поширенні інформаційно-просвітницьких матеріалів надали Міжнародна організація з міграції (IOM Ukraine), рекламний холдинг Megapolis, благодійний фонд BGV.

#тияк